سویل قنبریسویل قنبری، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

سویل ، لایق عشق

شب تولد زنبوری سویل

1392/9/5 13:24
نویسنده : مامان سپیده
1,819 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از عکسای تولد نیشخند

دوست دارم دخترم ماچ

همه تم زنبوریت و خودم طراحی کردم خدا کنه وقتی بزرگ شدی و عکسات و دیدی خوشت بیاد فرشته

1

کارت دعوتهورا

 

2

 

میز زنبوری نیشخند

 

22

 

3

 

33

 

4

 

5

 

5

 

6

 

یادگاری از مهمونا لبخند

 

6

 

66

 

444

 

آدرینا میخواد بوست کنه ماچ

 

77

 

88

 

89

 

65

 

کیک کندو لبخند

 

33

 

هوراهوراهوراهوراهوراهورا

 

77

 

2تا عشقای من قلبقلب

 

99

 

سویل در حال پاپیون خوردن و خوابیدن خنده

 

34

 

میز شام لبخند

 

11

 

55

 

56

 

44

 

میز دسر لبخند

 

55

 

تیرامیسو

 

33

 

دسر 3طبقه انار با تزیین ژله رولی

 

333

 

شارلوت با کرم کاپوچینو

 

5

 

خاگینه

 

8

 

کدو حلوایی با خامه و گردو

 

9

 

مربای انجیر ( دستپخت  فرح جون)

 

6

 

اینم کادوها (دست همشون درد نکنه)

 

4

 

دختر گلم الهی که همیشه تنت سالم باشه و عمر با عزت داشته باشی فرشته

خدا به من و بابا هم سلامتی بده که هر سال تولدت و جشن بگیریمفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عمه الناز
5 آذر 92 9:04
ایشالا صد ساله بشی گل بانو خانومی! ببین مامانی چقدر زحمت کشیده! بزرگ شدی واسه مامانی وبابایی جبران می کنی ایشالا!
مامان سپیده
پاسخ
مرسی عمه حتما جبران میکنه الناز
مامان سپینود
5 آذر 92 9:43
تولدت مبارک باشه عروسک خانوم جشن فارغ التحصیلیت سپیده خانوم خسته نباشی،الناز جون کلی از تولد سویل و دستپخت شما تعریف کرد ایشالا همیشه شاد باشید
مامان سپیده
پاسخ
مرسی عزیزم الناز لطف داره به من وگرنه تعریفی نیستم
مامان شیوا
5 آذر 92 10:17
سویل جونم تولدت مبارک خانوم کوچولو سپیده جون ماشالله به این همه سلیقـــــــــــه.واقعا خسته نباشی.همه چیز خیلی عالی و شیک بود
مامان سپیده
پاسخ
خجالتم میدین
سپیده مامان دیانا
5 آذر 92 12:09
سویل جونم تولدت مبارک. انشاالله مامانی تدارک جشن 100 امین سال تولدت رو ببینه.آفرین به سلیقت.دست گلت درد نکنه.راستی سویل قدر مامانی رو بدون و بزرگ که شدی حتما ازش تشکرکن.سپیده جون با اجازت من لینکت کردم.از دوستای الی هستم تو نی نی سایت
مامان سپیده
پاسخ
ممنون عزیزم خوشحالم کردی
مامان سویل و اراز
8 آذر 92 0:08
تولدت مبارک سویل جون الهی 120 ساله بشی لباستم خوشگله با پاپیون بابایی هم که سته همه چی عالیه دست مامانی درد نکنه
مامان سپیده
پاسخ
خیلی ممنون خانومی
لیلا مامان لیانا
12 آذر 92 11:52
وای خدای من تو چقدر زنبور خوشگلی شدی عزیز خاله سپیده الحق و الانصاف که گل کاشتی خسته نباشید فقط بگو سهم لیانا کوش؟
مامان سپیده
پاسخ
قربونت برم دوستم.دخملم خیلی بامزه شده بود ، حالا مامان زنبور و ندیدی لیانا رو بیار پیشمون دیگه